Bergen Bulletin, niet zomaar een buurtkrant!

Deze unieke buurtkrant wordt door de Stichting De Bergen uitgegeven en is op professionele leest geschoeid. Er is een redactieraad en een journalist die de eindredactie en een belangrijk deel van de inhoud verzorgt. Professionele fotografen maken de ‘prenten’. De opmaak van het Bergen Bulletin is in handen van een grafisch ontwerper. Er werken een paar columnisten aan mee en een legertje ad hoc medewerkers. Buurtondernemers zorgen met hun advertenties voor inkomsten. Ook veel buurtbewoners dragen daar jaarlijks vrijwillig aan bij. Het Bergen Bulletin wordt 6 keer per jaar huis aan huis in de wijk verspreid. De verspreiding vindt plaats in het gebied omgeven door de Keizersgracht, Grote Berg, Rungraaf, Mauritsstraat, Vonderweg, Willemstraat. De oplage is 1.300 exemplaren.

Nieuw!! Het online archief van het Bergen Bulletin wordt bijgewerkt. Over enige tijd kun je alle oude uitgaves bekijken. We gaan terug tot 1975! Klik hier om het archief te bekijken.

Neem een online abonnement op het Bergen Bulletin. Ook leuk als je niet (meer) in de buurt woont maar toch de gebeurtenissen in de buurt wilt volgen. Aanmelden kan als je in de kolom hiernaast je e-mailadres invult en klikt op ‘Aanmelding verzenden’.
Je abonnement beëindigen kan in de e-mail waarmee je link naar de digitale krant ontvangt. Daar kun je ook je gegevens wijzigen.
Als je een ander e-mailadres hebt gekregen moet je daar eerst het abonnement opzeggen om het daarna opnieuw aan te vragen met je nieuwe e-mailadres.

Reageren? Mail naar bergenbulletin@iae.nl

Privacy Statement